Instagram Incorrect_women2.0

Stalowy korek K;nk



 Nienawidzę pisać o korkach! 😀 Jednak korki bardzo lubię i wszelkiego rodzaju gadżety analne. Największym problemem jest dla mnie subiektywna opinia, bo głównie kieruje się ich wyglądem i bezpieczeństwem, a dopiero później odczuciami w stosowaniu.  

 

Firma K;nk prócz gadżetów robi piękne dodatki erotyczne jak kajdanki, opaski na oczy i artykuły BDSM. Jestem posiadaczką również innych przedmiotów od nich i o żadnym nie powiem złego słowa. Wysoka jakość jest wręcz odczuwalna, zdają każdy egzamin oraz cieszą oko. 



 

Dziś recenzja korka od K;nk, ale może w tym przypadku lepiej użyć słowa biżuteria analna? Przepiękny wygląd przyciąga wzrok, kusi i myślę, że również zwróci uwagę podczas igraszek naszego partnera.  

Stal zdobiona pięknym kamieniem to coś co lubię. Elegancja z praktycznym zastosowaniem i dużą dawką przyjemności. Przeciętny rozmiar, gładka powierzchnia i kształt idealny dla bardziej wprawionych, choć może bardziej początkujących?  Dla początkujących co uciech analnych chcieli by zaznać, a przy tym zachować dozę ekstrawagancji. Jak na dobrą zabawkę przystało korek posiada podstawkę, która zapobiega wchłonięciu się korka.  

Gadżet jednak nie nada się tym mocno zaawansowanym właśnie ze względu na ryzyko wchłonięcia.  

 



Rozmiar jest gdzieś pomiędzy s/m, więc nie powoduje kszty bólu przy dobrej aplikacji nawet tym co stres mają wielki i ściskają się za nad to.  

 

Korek K;nk ze względu na tworzywo można używać z każdym lubrykantem nie ryzykując zniszczenia, więc spokojnie można wybrać swój ulubiony i rozkoszować się zabawą. U mnie najlepszą opcją jest lubrykant od Yes lub Boss of toys zależy co mi się pod rączkę napatoczy 😉  

 

Moim zdaniem zdjęcia nie oddają wyjątkowego wyglądu naszej biżuterii. Na żywo nie idzie oka od niej oderwać.  

Tak, wiem. Sroka ze mnie straszna, ale cóż. Nic się z tym nie poradzi.  




Podsumowując! 

Korek firmy K;nk piękno użyteczne jakiego dziś Ci potrzeba 😉 

Ocena 9/10, bo dałabym większą podstawę wtedy można by było powiedzieć, że to zabawka dla każdego. Dziś powiem, że to piękna biżuteria na początek i bardzo pasuje do mnie oraz mojej kolekcji!