Instagram Incorrect_women2.0

Stymulujący błyszczyk Voulez-Vous



Kolejna recenzja dla par? I tak i nie, ale to zaraz się wszystkiego dowiecie. 

Coś co kocham prócz gadżetów erotycznych to kosmetyki! Mam tego mnóstwo na każdą okazje coś innego. Uwielbiam szminki, pomadki błyszczyki i każdy mój wypad do drogerii kończy się kolejnym okazem w pokaźnej kolekcji.  

Głównie recenzje poświęcam gadżetom i specyfiką, które mają urozmaicić nasze życie erotyczne. Tym razem również połączę w tym moja miłość do kosmetyków! 

Przedstawiam wam stymulujący błyszczyk od francuskiej firmy Voulez-Vous. Dla mnie to hit i stały bywalec mojej kosmetyczki.  

Z wyglądu przyjazny każdej kobiecie lusterko i latarka! No dla mnie to coś niesamowitego, każdy błyszczyk powinien coś takiego mieć. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, gdy pojawi się sprzyjająca sytuacja. 

Obłędny zapach ja w prezencie od Lustshop.pl dostałam ukochany zapach wanilii. Pachnie smakowicie, smakuje również. Nie skleja ust co również jest atutem. 

Skład fajny i przyjazny alergikom co dla mnie jest bardzo ważne. 

Jednak co to co udo robi. O kochani ciepło-zimne przeżycia podgrzeją atmosferę do czerwoności i wywołają pozytywne zaskoczenie u naszego partnera czy to przy pocałunkach, igraszkach oralnych czy innych częściach ciała, które wymagają pieszczot. 

Nie byłabym również sobą gdybym sama się tym nim potraktowała przy zabawie z partnerem i przy samomiłości! Przyjazny skład nie zrobi krzywdy naszym zabawką, a dla kobiet na sutki czy łechtaczkę również podziała cuda i przyczyni się do mokrych wspomnień.  

Sprawdzi się dla par szukających inspiracji, jak i solo na przykład z różdżką dając równie orgazmiczną przyjemność. Sama testowałam go na przykład z Gvibe mini gold czy z Wonder Women od Satisfayer o których niedługo również pojawi się wpis.  

Chyba nie spodziewałam się, że testowanie jakiegoś kosmetyku da mi tyle frajdy. Jest boski, a wybór zapachów duży. 

Mimo dość sporego kosztu jak na błyszczyk myślę, że warto. Jest również bardzo wydajny. Używałam go już mnóstwo razy, a zużycie naprawdę znikome. Pięknie opakowany i dobrze wykonany z idealną zawartością błyszczyk stymulujący Voulez-Voys zasługuje na 5+. 

 

Zostawiam wam również link (kliknij w szopa) do Lustshop.pl, którym serdecznie dziękuję za piekne doznania.