Instagram Incorrect_women2.0

Kubeczek menstruacyjny Perfect Cup


 Ostatnio miałam przyjemność przetestować cudowną rzecz, która już na stałe, że mną zostanie. Lustshop tym razem przeszło samych siebie i sprawili mi wielką radość. 

 Moja miłość do tego produktu jest bezgraniczna chociaż na początku bardzo się obawiałam, miałam wątpliwości co do używania kubeczka menstruacyjnego.  


Lecz na pewno kubeczek Perfect Cup zmienił moje życie na lepsze.  

Gdy dostałam kubeczek i przyszło do jego użycia zastanawiałam się czy nie zrezygnować. Myślałam, że standardowe wyposażenie przeciw "przeciekaniu" czyli podpaska plus tampon w zupełności mi wystarczy. Jednak po przeczytaniu trzy razy ulotki byłam po prostu zaciekawiona czy komfort będzie większy i czy pozbędę się pewnych dolegliwości związanych z użyciem tamponów jak na przykład suchość i ból. Siadam aplikuję i startujemy, wzięłam rozmiar S. 💪  


Pierwsze użycie prócz przygotowania do aplikacji to był koszmar. No nie dam rady by był umieszczony jak radzi instrukcja! No nie zassał się nie leży tak jak powinien. Odpalam przeglądarkę okazuje się, że są różne sposoby na złożenie kubeczka. Dobra podejście drugie, poszło. Siedzi. Wszystko fajnie, nie czuję go wcale, a w przypadku tamponów odczuwałam dyskomfort. Aaaa jeszcze drugie podejście za radą dopełniłam przysiadem.  

Oczywiście na pierwszy raz dodatkowe zabezpieczenie musi być, czyli podpaska. 

 Nie obsuwa się, nie przecieka, a szczególnie w pierwsze dni mi się zdarza. Trzecia, czwarta i kolejna aplikacja wszystko wspaniale. Łatwo utrzymać czystość, dodatkowo po tamponach odczuwałam suchość tutaj czułam pełen komfort i byłam bardziej aktywna. 


 Wiele przykrych dolegliwości już mi nie dokuczało, a podczas snu nic się złego nie działo! Jestem jak najbardziej na tak, po zakończonym okresie wygotowałam i czeka na następne spotkanie, bo na pewno tako się odbędzie. Został nieodłączną częścią mojej kosmetyczki. Drogie Panie, jeśli jeszcze nie było okazji wypróbować takiego kubeczka to Perfect Cup polecam całym sercem dla waszego komfortu i zdrowia, bo mnie na pewno ułatwił ten trudny czas choć dokładam zawsze wszelkich starań by sobie ulżyć. Jestem bardzo zadowolona i na pewno to nie jest mój ostatni kubeczek!  


Jeśli również chcecie o siebie zadbać to dorwiecie go na lustshop.pl 


Dostępny jest w kilku opcjach kolorystycznych i w dwóch rozmiarach S i M 😁😍 Jeszcze raz polecam z całego serca  


Link do kubeczka (kliknij w szopa):