Instagram Incorrect_women2.0

Icicles-szklany korek No.47

Zawsze miałam w sobie kilka osobowości, które wspólnie ze sobą egzystowały. Każda z nich miała inne potrzeby również seksualne.

Dziś poznacie tą kochającą wyjątkową doznania i elegancje.

Ta część mnie kocha świecidełka, rzeczy, którymi również mogę nasycić wzrok. Czasem piękno tkwi w prostocie, w pięknym kształcie, nieskazitelnej czystości i dbałości o każdy szczegół.

Co prawda gadżet, o którym jest moja dzisiejsza recenzja nie jest dla początkujących w sztuce analnej. Tutaj potrzeba już trochę wiedzy na temat takich pieszczot, jak również własnego ciała.

Mimo tego jest jednym z najpiękniejszych gadżetów w mojej kolekcji i chociaż nie oferuje żadnych mechanizmów ma wiele możliwości! Moja babcia zdobiła mieszkanie pięknymi ciężkimi kryształami, które pieściły wzrok, ja również odziedziczyłam ta miłość, chociaż prócz wzroku lubię, gdy moje piękne szklane cudeńka pieszczą również inne sfery mnie. 😊

Tutaj jak na białym koniu pojawia się piękny szklany korek od Icicles. Firma słynie z pięknego i starannego wykonania. Idealna czystość szkła cieszy wzrok i kusi, by sprawdzić, czy tak samo cieszy użycie.

Jeśli chodzi o możliwości gadżet stworzony z uroczych kuleczek, którymi możemy sami dozować sobie przyjemność, według naszych potrzeb. Szeroki trzon, który również jest pięknym zdobieniem i solidna konstrukcja sprawiają, że nasze zabawy są w 100% bezpieczne! Szkło jest również hipoalergiczne.

Jednak największą zaletą naszego uroczego koreczka jest możliwość podgrzania i schłodzenia. Wyobraźcie sobie taki schłodzony w lodówce korek w upalne dni, który przynosi chwilę chłodu lub w chłodne wieczory rozgrzany w ciepłej wodzie na pewno rozgrzeje również nas!


Chyba już rozumiecie, dlaczego jestem w nim zakochana na zabój? 

Mogę wam go polecić z czystym sumieniem. Trafił a specjalne miejsce w mojej kolekcji i mimo nowych gadżetów często do niego wracam czasem ze względu na walory estetyczne, ale zazwyczaj przez kształt i możliwości. 

Na pewno fanom analnych uciech umili niejeden dzień.  Jednak pamiętajcie kochani o stosowaniu lubrykantu, by nie zrobić sobie krzywdy. Do zabawy można używać dowolnego lubrykantu– wodnego, silikonowego lub na bazie tłuszczów bez obaw o zniszczenie powierzchni. 

Icicles można czyści dowolnym środkiem dezynfekującym i gorącą wodą. 

 

Gadżet dostałam od najcudowniejszych lustshop.pl za co serdecznie im dziękuję na pewno jeszcze nie raz o nich u mnie usłyszycie :) 


Przy okazji polecam wam do nich wpaść najlepsza obsługa i ceny! Również mają możliwość odroczonej płatności co często jest przydatne ;)