Instagram Incorrect_women2.0

Całuśne olejki Dona



 Takie paczki od lustshop.pl to ja lubię! Kolejna recenzja, w której pary, mogą odnaleźć nowe inspiracje! Czyli przywitajmy olejki do masażu Dona! Otrzymałam w prezencie bardzo fajny zestaw, na który składają się trzy smaki. 

Dlaczego smaki? Nazwę można przetłumaczyć jako “całuśne” czyli możemy całować, lizać, bawić się, smakować! Nazwy od razu brzmiały smacznie. W zestawie znajdziecie: truskawkowy suflet, czekoladowy mus, waniliowy krem. Jestem fanem słodkości, więc jak najbardziej wpasowują się w mój gust. Chociaż największą miłością obdarzyłam już mus czekoladowy!  

Wielkość buteleczek dla mnie to duży plus, bo mogą zmieścić się wszędzie. W tym zestawie każdy smak ma pojemność 30ml. Oczywiście jeśli, któryś obdarzymy szczególną miłością możemy zakupić pełnowymiarową butelkę. 

Te olejki wygrywają szczególnie konsystencją dużo podobnych produktów jest klejąca, albo tak lejąca, że przypomina olej do smażenia, a ja przecież naleśnikiem nie jestem. Dona jest przyjemna, daje poślizg i jest przyjazny dla skóry. Smak i zapach bardzo naturalny i urokliwy. 

Również, jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości w tym przedziale trudno będzie znaleźć coś równie dobrego naturalnego i wegańskiego. Studiując skład naprawdę byłam mile zaskoczona. 

Jednak kryje się w nich jeszcze jedna niespodzianka, tą niespodzianka są feromony i afrodyzjaki! Faktycznie chyba bardziej się nakręcam po tych olejkach niż po standardach, więc coś w tym jest. Ewentualnie mój mózg cieszy się z zapachu słodkości, bo łasuch ze mnie wielki, ale ustalmy, że to feromony haha. 

Jestem pozytywnie zaskoczona, bo naprawdę lubię taką formę gry wstępnej, a ona dają mi dużo więcej uciechy z tej aktywności. Jednak w smakach mam swoich faworytów, najmniej przypadł mi do gustu truskawkowy suflet, ale może za jakiś czas się polubimy. 

W przypadku olejków do masażu i ogólnie kosmetyków erotycznych warto patrzeć na skład, bo jednak będziemy mieć to na najdelikatniejszych częściach naszego ciała. Zasługujemy na to co najlepsze, a całuśne olejki Dona właśnie takie są! 

Poręczny, urokliwy, smakowity zestaw olejków do masażu tak mogę podsumować cudowny prezent, który otrzymałam i szczerze polecić każdemu. 

 

Na koniec zostawię wam link do tych cudowności (kliknij w szopa!), gdyby, ktoś miał na nie smak!